Oblikovanje logotipa

Ko se v podjetju odločamo za nov logotip, ali pa kar za novo celostno grafično podobo (CGP), moramo v oblikovanje logotipa investirati veliko razmišljanja in načrtovanja, saj prav logotip največkrat predstavlja stično točko v miselni asociaciji med uporabnikom (potrošnikom) in podjetjem, ki ponuja svoje izdelke in storitve na trgu. Oblikovanje logotipa lahko smatramo za najbolj uspešno, če uspemo narediti tak logotip, ki ga uporabniki že samodejno takoj povežejo z našim podjetjem, brez dodatnih napisov ali tabel. To pa nikakor ni tako enostavno, kot bi si kdo mislil. Ko je projekt “oblikovanje logotipa” v igri, morajo glave skupaj stakniti tako mojstri oglaševanja (brandinga), kot mojstri grafičnega oblikovanja. Z logotipom namreč želimo takoj poudariti vizijo in poslanstvo našega podjetja, hkrati pa želimo izdelati tudi očem prijazen logo. Včasih pri načrtovanju prav zaradi sovpadanja tih dveh komponent pride do določenih nesoglasij, a v kolikor pri izdelavi logotipa sodeluje izkušena ekipa, se tudi tovrstni zapleti hitro in učinkovito rešijo.

Oblikovanje logotipa

Oblikovanje logotipa se kot pravi poklic hitro razvija v zadnjih nekaj desetletjih. Številna svetovno znana podjetja imajo tako dobre logotipe, da jih ob pogledu nanje takoj povežemo z ustreznimi podjetji. Trikotnik v krogu – Mercedes, štirje krogi – Audi, pnevmatični možic – Michelin, … to je le nekaj primerov, ko je oblikovanje logotipa doseglo svoj namen v celoti. Če želimo tudi za naše podjetje narediti kakovosten branding, potem mora biti oblikovanje logotipa skrbno izbrano, nikakor ne narejeno nekaj na prvo žogo, ampak je treba celoten proces čim bolj precizirati in ga pripeljati uspešno do konca – od prve skice do končnega izdelka. Če bomo v tem uspeli, se nam za prepoznavnost našega podjetja, naših izdelkov ali pa blagovne znamke v prihodnje nikakor ne gre bati.

Kot vidite, je oblikovanje logotipa precej bolj študiozen postopek, kot ste si morda predstavljali do sedaj, kar pa seveda ne pomeni, da bi o njem morali prenehati razmišljati. V kolikor imate dobro idejo za nov logotip, jo vsekakor gre razvijati – in kdo ve, morda bo oblikovanje logotipa tudi vam prineslo super poslovne rezultate!